dnes je 24.1.2025

Input:

Psychologie digitálního ovlivňování: proč a jak nepodléhat influencerům

Datum konání: 24.1.2025, 10:00 - 11:00, Doc. PhDr. Ing. Jan Urban, CSc.

Digitální marketing v podobě „influencerství“ funguje nejen proto, že ovlivnit lidské jednání včetně sklonu k nákupům je poměrně snadné, ale především proto, že nátlak tohoto marketingu na spotřebitele je skrytý. O jaké psychologické techniky se opírá a proč bychom o nich měli vědět?

Hlavní témata webináře:

  • Skryté psychologické techniky ovlivňování
  • Psychologie digitálního vlivu
  • Na jaké potřeby ovlivňovači působí
  • Potřeba vzorů a sklon napodobovat druhé
  • Iluze důvěryhodnosti
  • Iluze o správném názoru většiny
  • Bumerangový efekt digitálního ovlivňování

Cílová skupina webináře:

Webinář je určen všem, kteří se snaží posílit svou schopnost nezávisle

Přístup k tomuto dokumentu mají jen předplatitelé modulu:
START | PLUS | KOMBI | SUPER

Jste předplatitelem? Stačí se přihlásit.

Předplatné Vyzkoušejte zdarma!

Nějvětší on-line pro živnostníky a drobné podnikatele

VÝHODY PŘEDPLATNÉHO

  • Více než 10 000 dokumentů z oblasti daní, účetnictví, personalistiky a práva pro podnikatele a živnostníky.
  • Každý týden nové a aktualizované odborné texty a řešené dotazy od renomovaných autorů (daňových poradců, auditorů, právníků či pracovníků státní správy).
  • Denně aktualizované právní předpisy (s možností zobrazení předpisu k různým datům účinnosti).
  • Garance aktuálnosti a správnosti.
  • Možnost využívat zdarma služby on-line seminářů a prohlížet si opakovaně videosemináře.
  • Bezplatný odpovědní servis (max. 4 dotazy/rok).
    Nahrávám...
    Nahrávám...